Přihlášení  |  Registrace
Provozujete nebo vlastníte restauraci? Chcete zjistit, jaké služby poskytuje váš personál, zvýšit prodej a zajistit spokojenost zákazníků? Pak máme pro vás řešení.

Nezáleží na tom, zda jste velká restaurace nebo restaurační řetězec. Podstatné je udržet opakovaného zákazníka v dnešním konkurenčním prostředí, jeho trvalou spokojenost a korektní vyúčtování.
EyeSpy konzultanti pomáhají zajistit odpovědnost personálu, nastavit měřítka hodnocení kvality služeb, poskytnout vám užitečná doporučení a podrobné informace o úrovni vašich služeb. Navíc jsme schopni porovnat vaše výsledky s průměrnými výsledky ostatních podniků s podobným zaměřením a produktem.

Naše důkladné reporty vám přinesou rozhodující informace o všem, co byste rádi chtěli vědět, ale mnohdy je pro vás v každodenním provozu obtížně zjistitelné.

  • Celková kvalita služeb a produktů nabízených ve vaší restauraci
  • Doporučení k tvorbě cen a nabídce na jídelním lístku
  • Detailní rozbor procesu práce vašeho personálu s hostem
  • Vlídnost a vystupování zaměstnanců
  • Jejich schopnost nabízet a prodávat vaše produkty a služby
  • Poctivost vyúčtování se zákazníkem


Samotné reporty lze doplnit o další informace jako je například foto-dokumentace a audio-dokumentace.
 
 
Zaměřujeme se zejména na:

  • 1 } Mystery Shopping – osobní, telefonní, webový
  • 2 } Rezervace, reklamace služeb a produktů
  • 3 } Dodržování interní cenové politiky podniku
  • 4 } Korektnost při vyúčtování se zákazníkem
  • 5 } Příprava standardů služeb – manuálů na míru vašemu podniku
  • 6 } Poradenství a konzultace pod celou dobu spolupráce
  • 7 } Individuální hodnocení zaměstnanců z pohledu zákazníka
  • 8 } Benchmarking – sledování vývoje kvality služeb a průběžné
           zlepšování
  • 9 } Reklamní analýza a návrhy řešení (včetně online komunikace)

reference