Přihlášení  |  Registrace
Dotazníky, jako zpětná vazba spokojenosti hostů a jejich vyhodnocování, jsou cestou trvalého zlepšovaní služeb.

Připravujeme objektivní systém, vhodný pro restaurace ale také hotely. Hodnocení zákazníky probíhá online prakticky ihned po čerpání služby s možností další komunikace se zákazníkem.

Každý nespokojený zákazník je hrozbou pro udržení dobrého jména podniku.
Zároveň vám pomůžeme se zvýšením počtu online recenzí, které můžete také umístit na vlastní webové stránky.
 
 
Zaměřujeme se zejména na:

  • 1 } Mystery Shopping – osobní, telefonní, webový
  • 2 } Rezervace, reklamace služeb a produktů
  • 3 } Dodržování interní cenové politiky podniku
  • 4 } Korektnost při vyúčtování se zákazníkem
  • 5 } Příprava standardů služeb – manuálů na míru vašemu podniku
  • 6 } Poradenství a konzultace pod celou dobu spolupráce
  • 7 } Individuální hodnocení zaměstnanců z pohledu zákazníka
  • 8 } Benchmarking – sledování vývoje kvality služeb a průběžné
           zlepšování
  • 9 } Reklamní analýza a návrhy řešení (včetně online komunikace)

reference