Přihlášení  |  Registrace
Pro samostatné hotely i hotelové řetězce zajišťujeme dlouhodobou spolupráci v oblasti zlepšování zákaznického servisu a aktivního prodeje vašimi zaměstnanci. Tuto službu využívá běžně většina hoteliérů, ne vždy však na profesionální úrovni a s poměrně nízkými náklady.

EyeSpy konzultanti pomáhají zajistit odpovědnost personálu, nastavit měřítka hodnocení kvality služeb, poskytnout vám užitečná doporučení a podrobné informace o úrovni vašich služeb.

Síť našich kontrolorů, provádějících pro nás Mystery Shopping, zajistí anonymní kontrolu ve vašem zařízení a detailní report o výsledcích z každé návštěvy. Navíc jsme schopni porovnat vaše výsledky s průměrnými výsledky ostatních podniků s podobným zaměřením a produkty.

  • Dostupnost a viditelnost hotelu při online rezervaci pro hosta
  • Proces provedení rezervace a porovnání cenové politiky
  • Celková kvalita služeb a produktů z pohledu zkušeného hosta
  • Detailní rozbor efektivity práce vašeho personálu
  • Vlídnost a vystupování zaměstnanců
  • Schopnost zaměstnanců nabízet a prodávat vaše produkty a služby
  • Poctivost vyúčtování se zákazníkem
  • Porovnání s konkurencí


Samotné reporty lze doplnit o další informace jako je například foto-dokumentace a audio-dokumentace.
 
 
Zaměřujeme se zejména na:

  • 1 } Mystery Shopping – osobní, telefonní, webový
  • 2 } Rezervace, reklamace služeb a produktů
  • 3 } Dodržování interní cenové politiky podniku
  • 4 } Korektnost při vyúčtování se zákazníkem
  • 5 } Příprava standardů služeb – manuálů na míru vašemu podniku
  • 6 } Poradenství a konzultace pod celou dobu spolupráce
  • 7 } Individuální hodnocení zaměstnanců z pohledu zákazníka
  • 8 } Benchmarking – sledování vývoje kvality služeb a průběžné
           zlepšování
  • 9 } Reklamní analýza a návrhy řešení (včetně online komunikace)

reference