Přihlášení  |  Registrace
Korektnost vyúčtování služeb a prevence ztrát pro majitele a provozovatele hotelů a restaurací je oblast, která vám zajistí spokojeného klienta a mnohdy cesta k dalšímu navýšení tržeb. Mimo tuto službu nabízíme zavedení systému up-sellingu – motivace zaměstnanců k aktivnímu prodeji během návštěvy hosta. Touto cestou lze zvýšit tržby až o 5% ročně.

Naše služba spočívá v opakované anonymní návštěvě vašeho hotelu nebo restaurace a následného vyhodnocení způsobu vyúčtování.

Získáte:
  • Pravidelný a velmi jednoduchý report s detailní informací o procesu vyúčtování
  • Můžeme nabídnout podněty k dalšímu zvyšování tržeb aktivním prodejem
  • V případě zájmu také návrh na zavedení motivačního programu pro zaměstnance v oblasti aktivního prodeje – Up-Selling / Cross Selling


Tato služba je velmi dostupná a často využívaná provozovateli restaurací.
 
 
Zaměřujeme se zejména na:

  • 1 } Mystery Shopping – osobní, telefonní, webový
  • 2 } Rezervace, reklamace služeb a produktů
  • 3 } Dodržování interní cenové politiky podniku
  • 4 } Korektnost při vyúčtování se zákazníkem
  • 5 } Příprava standardů služeb – manuálů na míru vašemu podniku
  • 6 } Poradenství a konzultace pod celou dobu spolupráce
  • 7 } Individuální hodnocení zaměstnanců z pohledu zákazníka
  • 8 } Benchmarking – sledování vývoje kvality služeb a průběžné
           zlepšování
  • 9 } Reklamní analýza a návrhy řešení (včetně online komunikace)

reference